Kereta Sewa Shah Alam Blog 2015

Kereta Sewa Shah Alam Blog 2015

Selamat datang ke blog carian Google Kereta Sewa Shah Alam 2015. Blog kereta sewa ini disediakan bagi memudahkan pelanggan-pelanggan di luar sana untuk mendapatkan maklumat-maklumat yang berkaitan mengenai perkhidmatan kereta sewa murah pandu sendiri di sekitar Shah Alam. Blog kereta sewa ini akan diupdate dari masa ke semasa bagi memudahkan pelanggan tetap, bakal pelanggan kereta sewa mendapatkan segala info yang terkini mengenai servis dan perkhidmatan kereta sewa murah shah alam.
Pusat operasi kereta sewa pandu sendiri ini adalah terletak di Pusat Komersil Seksyen 7 Shah Alam, berhampiran Jakel Shah Alam dan juga UITM Shah Alam Seksyen 7.

Kereta Sewa Shah Alam

Individu perseorangan / syarikat / pekerja sektor kerajaan / pekerja swasta mahupun pelajar boleh mendapatkan perkhidmatan kereta sewa murah shah alam pada harga yang berpatutan. Disebabkan permintaan yang tinggi terhadap kereta sewa bersaiz sederhana, pihak kereta sewa shah alam telah menyediakan kereta sewa bersaiz kompak, sedan dan juga MPV. Antaranya adalah Perodua kelisa, viva elite, myvi dan juga Proton Saga FLX. Perodua Alza turut disediakan bagi mereka yang inginkan ruang yang besar dan selesa.

Perkhidmatan penghantaran (rumah ke rumah) turut disediakan oleh pihak kereta sewa shah alam bagi pelanggan yang memerlukan perkhidmatan ini. Bagi sekitar kawasan Shah Alam (seksyen 2 – 24), perkhidmatan penghantaran kereta sewa adalah PERCUMA. Pihak kereta sewa murah shah alam turut menyediakan servis penghantaran bagi luar kawasan Shah Alam dengan caj yang berpatutan. Kawasan-kawasan yang terlibat adalah sekitar Klang / Subang / UITM Puncak Alam / PuncakPerdana / Damansara / Petaling Jaya / Kelana Jaya / Subang Jaya / USJ / Puchong dan lain-lain kawasan yang berhampiran.

Terma dan Syarat:
  1. Mempunyai lesen memandu Malaysia (D) yang sah
  2. Mestilah berumur 18 tahun dan keatas
  3. Dilarang sama sekali melakukan sebarang bentuk jenayah dan melanggar undang-undang Kerajaan Malaysia
  4. Sebarang bentuk notis kompaun / saman/ denda yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa dan juga pihak berkuasa tempatan semasa dalam tempoh sewaan, penyewa terbabit wajib bertanggungjawab dan menjelaskan jumlah kompaun / saman / denda tersebut


Sebarang pertanyaan mengenai perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam , sila hubungi :

En.Din
012 533 5593

En.Zac
011 2310 2066








Popular posts from this blog

Kereta Sewa Shah Alam 2017/2018

10 Minit Pertama Untuk Kereta Sewa Anda

Patutkah Saya Beli Rumah Sekarang Atau Tunggu Dulu?