Bagaimana Ia Boleh Menjimatkan Anda Dalam Penyewaan Kereta

Jika menaiki kapal terbang ke organisasi penting atau lawatan peribadi tidak menjadi pilihan, anda akan menemui kereta sewa untuk ditunjukkan. Lelaki dan wanita yang tidak mahu memasukkan angka perbatuan kereta kepada keluarga atau menaikkan harta itu dan merobeknya melihat pajakan kereta menjadi pilihan yang boleh dilaksanakan. Oleh itu, sewa kereta tidak selalunya berlaku dengan kos rendah. Berita baiknya ialah, dengan sedikit penggalian anda boleh menjimatkan wang kritikal pada penyewaan Kereta anda yang akan datang.

Dana Sewa Kereta-Cara Memelihara

Kebanyakan pengembara menganggapnya Ralat, memikirkan bahawa semua kos kereta sewa adalah hampir sama. Malah, premium benar-benar turun naik (selalunya ketara) melibatkan destinasi dan firma. Terdapat banyak kaedah untuk mengelakkan pembaziran muatan bot untuk membeli kereta sewa dan trak. Senarai di bawah memberikan respons kepada banyak masalah dan dilema Perbelanjaan sewa kereta anda. Cuba tengok.

o Tiada penyewaan lapangan terbang. Walaupun sewa lapangan terbang membekalkan kegunaan, keistimewaan akan datang dalam kadar. Individu dalam lawatan perusahaan biasanya hanya boleh menyewa kereta dan trak dari hotel pusat bandar mereka. Kurangkan perbelanjaan anda dengan mengatur pengangkutan awam atau pengangkutan ulang-alik hotel dari lapangan terbang anda di kaunter penerimaan tetamu resort.

Singgah di laman web kami untuk memeriksa Kereta Sewa Kota Kinabalu lebih detail lagi.

o Isu dimensi. Buat keputusan tentang jenis kereta yang anda minta. Orang yang melancong dengan anak-anak atau banyak peralatan mungkin boleh Memilih SUV atau sedan besar. Bagi mereka yang ingin mengekalkan harga gas dan sewa, tempah produk terkecil yang tersedia. Tentukan anjakan kayu atau kereta transmisi berkomputer dan lihat Apabila firma membentangkan sebarang tambahan yang mungkin dikehendaki atau perlu dimiliki oleh kumpulan anda – seperti program GPS, rak ski atau tempat duduk Kereta.

o Untuk berapa lama. Untuk penyewaan kurang dari seminggu, anda akan melakukan yang terbaik untuk tinggal dengan syarikat kereta sewa utama. Penyewaan kereta yang melebihi seminggu atau dua boleh meningkatkan kos daripada firma kawasan, Terutamanya penjual kereta. Dapatkan rawatan walaupun semasa bekerja dengan syarikat berdekatan jika anda bercadang untuk memandu banyak. Kawan-kawan ini sering tidak mahu mendapatkan perkhidmatan bantuan kemalangan atau kerosakan kenderaan yang disediakan oleh perniagaan penyewaan yang paling penting.

o Gunakan kod harga yang lebih rendah di web. Kupon yang memberikan pembeli bahagian nilai sewa atau masa percuma untuk penyewaan Kereta ditawarkan dalam talian. E-buku di internet dan Sertai beberapa senarai membuat keputusan untuk membolehkan anda mendapatkan pemberian yang menarik Kemudian terus dari peti masuk e-mel mereka. Temui kupon Diskaun untuk kenderaan Greenback Lease A, E-Z Lease A kenderaan dan Orang lain. Kod diskaun Kereta Sewa biasanya adalah alfanumerik dan memberikan pembeli bahagian tertentu daripada caj sewa mereka. Daftarkan pemegang e-mel anda dengan tapak web perniagaan sewa kereta individu untuk memastikan anda terus mendapat Istimewa terbaharu ditambah dengan tawaran murah dan kupon Diskaun.

o Fail diterima atau tidak. Ketahui daripada ejen percutian jika syarikat sewa kereta tertentu Semak rekod pemanduan bakal prospek. Ada yang akhirnya menolak pengguna dengan rekod yang gagal untuk memenuhi jangkaan perusahaan. Tempahan yang disahkan tidak pernah menjanjikan anda tidak akan hilang kelayakan daripada menyewa. Isu seperti pemindahan pelanggaran dalam beberapa tahun terbaharu, pelanggaran tali pinggang keledar dan pemanduan tidak sah, lesen dibatalkan atau digantung adalah beberapa alasan untuk tidak meluluskan apl.

o Memahami perjanjian sewa. Untuk tempahan internet, ikuti syarat dan terma sebelum mengesahkan tempahan. Untuk tempahan telefon bimbit, tanya broker mengenai had. Lihat yang anda fahami intipati situasi tempahan anda.

o Pulangan kereta sewa. Berwaspada untuk pilihan petrol prabayar. Isi tangki sendiri sebelum memandu kenderaan bermotor kembali supaya Anda hanya membeli jumlah bahan api yang sebenarnya anda gunakan.

o Menolak pelan insurans kereta. Sebilangan besar polisi insurans pelan insurans kereta persendirian termasuk kenderaan sewa selagi individu yang menandatangani perjanjian atau perjanjian itu memandunya. Kemungkinan adalah polisi insurans kenderaan yang anda ada di alamat rumah Sewaan kereta juga. Sahkan dengan menghubungi ejen anda. Ketahui daripada firma kad anda jika menggunakan kad bank untuk membayar sewa juga menawarkan perlindungan polisi insurans perlanggaran.




Terdapat banyak kaedah untuk mendapatkan tawaran kereta sewa yang baik. Kunci sebenar adalah untuk mengekalkan keinginan dan bukannya hanya menyelesaikan tawaran pertama yang anda tersandung sepanjang masa. Tidak ada salahnya untuk melihat sekeliling dan mengetahui apa yang disediakan oleh beberapa firma penyewaan kereta. Dari segi memusatkan perhatian pada kontrak sewa Kereta yang paling berkesan, perbandingan-membeli jarang menjadi faktor yang tidak baik.

Popular posts from this blog

Kereta Sewa Shah Alam 2017/2018

10 Minit Pertama Untuk Kereta Sewa Anda

Patutkah Saya Beli Rumah Sekarang Atau Tunggu Dulu?