Kereta Sewa Shah Alam Murah

Kereta Sewa Shah Alam Murah
Syarikat kereta sewa kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa murah di sekitar Pusat Bandar Shah Alam dan juga kawasan-kawasan yang berdekatan dengannya. Pusat operasi kereta sewa ini adalah berdekatan dengan Wisma Jakel Shah Alam dan juga UITM Kampus Shah Alam Seksyen 7. Kami beroperasi setiap hari bermula pada jam 9 pagi – 9 malam.
Bagi yang memerlukan khidmat penghantaran kereta sewa adalah diantara jam 10 pagi – 7malam sahaja. Kadar caj perkhidmatan yang dikenakan adalah murah dan berpatutan. Penghantaran sekitar kawasan Shah Alam adalah Percuma (seksyen 2 – seksyen 24 sahaja). Para pelanggan juga boleh datang sendiri di Pit-Point kami iaitu di Pusat Komersil Seksyen 7 Shah Alam dan juga Hentian Bas & Teksi Seksyen 2 Shah Alam. Bagi yang menggunakan perkhidmatan kemuter / keretapi KTM, para pelanggan boleh mengambil kereta sewa di Stesen KTM Padang Jawa & Stesen KTM Shah Alam Seksyen 19.

Kereta Sewa Shah Alam Murah kami menyediakan pelbagai jenis kereta sewa bagi memenuhi permintaan pasaran dan juga menyediakan servis kereta sewa yang cekap dan bersih bagi memastikan para pelanggan sewa kereta kami berpuas hati dengan perkhidmatan yang kami tawarkan. Antara jenis kereta sewa yang kami tawarkan adalah seperti berikut:

  1. Perodua Kelisa auto 1000cc
  2. Perodua Viva elite 1000cc
  3. Perodua Axia auto 1000cc
  4. Perodua Myvi auto 1300cc
  5. Proton Saga FLX 1300cc
  6. Perodua Alza auto 15000cc

Bagi para pelanggan kereta sewa yang ingin mendapatkan senarai lokasi-lokasi perkhidmatan kereta sewa shah alam murah kami bolehlah melayari link ini ---> Lokasi Perkhidmatan Kereta Sewa Shah Alam

Senarai Harga Kereta Sewa Shah Alam
Sila klik link ini ---> Harga Kereta Sewa Shah Alam

Sebarang tempahan / booking dengan pihak kereta sewa shah alam murah kami, para pelanggan dinasihatkan menghubungi staf kami terlebih dahulu dan diikuti dengan menggunakan format sistem SMS / WHATSAPP detail-detail seperti dibawah ini:


  1. nama penuh driver
  2. no. IC driver
  3. alamat
  4. tarikh & masa
  5. tempoh sewa
  6. jenis kereta
  7. kegunaan ke mana

Bagi info yang telah lengkap, sila hantar ke nombor staf kami seperti dibawah:
Hotline (Call/Sms/Whatsapp)
Kereta Sewa Shah Alam
En.Din 012 533 5593
En.Zac 011 2310 2066

(waktu urusan tempahan: 9pagi – 11malam sahaja)

Staf Kereta Sewa Shah Alam Murah hanya akan memproses sebarang booking / tempahan melalui (sms/whatsapp/telegram) yang lengkap sahaja.

Syarikat kereta sewa kami berhak untuk menolak sebarang booking / tempahan yang tidak lengkap. Sebarang booking / tempahan yang berjaya diproses, para penyewa akan mendapat pengesahan semula melalui (sms/whatsapp/telegram) daripada staf kami.

Hubungi Kereta Sewa Shah Alam

Popular posts from this blog

Kereta Sewa Shah Alam 2017/2018

10 Minit Pertama Untuk Kereta Sewa Anda

Patutkah Saya Beli Rumah Sekarang Atau Tunggu Dulu?